onsdag 28 april 2010

Vätskefylld?

Jag smygväger mig ju alltid även fast jag har sagt att jag inte ska göra det. Idag stod vågen på 76,2. I måndags stod den på 78,1. Snacka om att jag hade samlat på mig en massa vätska. Skönt att det var lätt att bli av med.

Dagens:
Frukost: Fil & special-k
Lunch: Sallad med diverse grönsaker, fetaost, skinka, frön, tryffelolja
Mellis: Frukt
Middag: Fläskfilé och bacongryta med mango chutney och pasta till det
Kväll: Säkert något gott eftersom vi får besök

Motion: 45 minuter promenad på morgonen

To be continued..
_____________________________

Av nån anledning gick det åt skogen idag. "Säkert något gott.." skrev jag däruppe. Så här gott blev det: 180 gram choklad, tyå 150 gram påsgodis, en bulle, en kaka. Sen mådde jag så jävla illa så jag ville spy. Så jag gick ut på promenad. En timme. I regnet.

Ja ja. Jag gjorde iaf det bästa av situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar