tisdag 6 april 2010

Ny vecka nya tag

Påsken har som vanligt bjudit på för mycket av allt, men nu kör vi hårt igen. Jag har precis kommit hem från en låååång promenad. Alltså riktigt lång. Sisådär tre och en halv timme. Det ÄR långt!

Och dagens:
Frukost: En skål mellanfil med special k (det är nya favoriten)
Mellis: Några klunkar av en äcklig smoothie
Lunch: Spaghetti och köttfärs med en klick ketchup
Skit: En cloetta SPORT, 80 gram
Middag: Korvstroganoff med ris och grönsaker. Vatten att dricka
Kväll: Kaffe med mjölk, några vindruvor


Ikväll ska jag ut och springa! Snacka om att jag kommer vara heeelt slut i kroppen efter den här dagen.

Igår fick jag förresten den magiska fråga för första gången. Eller det var mer ett konstaterande. Så här lät det: "Du har gått ner i vikt? Mycket?". Sen dess har jag gått och varit stolt över mig själv i smyg.
________________________________________

Springande avklarat, även om vi gick mer än sprang. 50 minuter var vi ute iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar