tisdag 13 april 2010

13e april

Dagens
Frukost: Mellanfil & special-k
Mellis: Ett päron
Lunch: Bulgur och kycklinggryta med kokosmjölk
Skit: Typ en tredjedel av en sockerkaka (?)
Mellis: Några hallon, några klunkar MER
Middag: Laxfilé med potatis i ugn och tzatziki och massa sallad

Alltså. Jag var nog egentligen inte ens sugen på den där sockerkakan, jag var nog mest trött. Och ikväll får vi besök och då ska det ju fikas. Men jag ska verkligen försöka att inte äta något då, annars lär jag aldrig komma ner till 75, allra minst till på fredag.

Dagens motion då:
40 minuters rask promenad på morgonen
en timmes lugn promenad på eftermiddagen
_______________________________________________
Okej, det blev en bit sockerkaka och två små hårda kakor ikväll. MEN jag har dessutom varit ute och sprungit en timme! Heja heja! Jag ÄLSKAR att springa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar