söndag 25 april 2010

Nystart. Igen.

Okej, jag har haft en riktigt jävlig period. Vi har varit sjuka och jag har inte rört på mig alls. Jag har dessutom ätit alldeles för mycket av allt. Men inte trodde jag väl att det var så här lätt att gå upp i vikt. 78,1 stod vågen på idag. Fan också. Men nu kör jag alltså igen. Jag visste ju under hela den här perioden vad konsekvenserna blir och jag var beredd på att börja om igen. Jag är förkyld igen, men det är ingen anledning till att inte gå promenader och äta sunt.


Dagens
Frukost: Fruktsallad på banan, päron och kiwi. Te att dricka.
Lunch: Sallad på babyspenat, isbergssallad, tomat, gurka, feta och skinka, tryffelolja och salt&peppar
Mellis: Frukt
Middag: Köttfärsbiffar, morötter i ugn, tsatziki

Motion: Långpromenad på morgonen

Nu ska jag verkligen vara stenhård. Och det är bara för min skull. 75 kilo är nästa mål. Det känns sådär att jag nyss var nere på 75,9. Men snart är jag där igen. HEJA MIG!
_________________________________________________________

Det måste ha varit på grund av vätska som jag vägde så mycket i morse. Nu efter två timmars gående väger jag 77,6. Jag borde alltså komma ner till 77 iaf tills på fredag. Nu lunch!

1 kommentar:

  1. Oh det låter som en jättegod lunch! Jag har aldrig smakat på tryffelolja men har hört att det ska vara super. :)

    Tack för din kommentar hos mig. Det är precis sådär jag vill äta också, det känns som att det är lagom och tillräckligt. En crosstrainer kommer jag nog inte köpa, jag har mitt gymkort och det är bra om jag använder det. :) Hoppas du kommer ner till 77 tills på fredag. :)

    (Jag kan inte kommentera vanligt här på din blogg så får skriva via mitt googlekonto. Annars är det jag som skriver http://kanjagblismal.blogg.se)

    SvaraRadera