lördag 3 april 2010

Påskafton

Igår kväll åt jag godis tills jag mådde illa. Idag har jag också ätit godis. Det som blev kvar av gårdagen liksom. MEN! Idag har jag varit ute och sprungit. Jag och en kompis spran och gick två rundor runt en sjö. Det blev fyra kilometer och iaf två av dom sprang vi. Jag är faktiskt himla stolt över mig själv. Trodde inte jag skulle orka springa så långt. Jag har underskattat mig själv.

Från och med nu (om mina knän klarar av det, det visar sig imorgon) ska hon och jag springa varje tisdag.

Dagens för övrigt:

Frukost: En skål mellanfil och special-k
Lunch: 3 pannkakor, med jordgubbar och hallon. Och typ en tsk sylt. Kaffe med mjölk till det.
Middag: Paj med köttfärs, linser, lök, morötter, passerade tomater, creme fraiche, äggstanning.
Annat: Det har inte blivit några mellanmål pga av allt småätande av godis. Kanske att det blir nån frukt ikväll.

Motionen då: 4 kilometer springa/gå, och storstädning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar