torsdag 27 maj 2010

Slutsprunget

Igår gick jag ut för att springa. Ganska snart pajade båda benen och det gjorde så ont att jag inte trodde jag skulle kunna ta mig hem. Men hem kom jag. Jag satte mig nästan direkt i dushen och spolade benen med nästan kokande vatten. Efter en timme kändes det okej.

Jag har ont även idag och inser nu att jag inte kan springa igen förrän jag har köpt vettiga skor. Och det gör mig faktiskt ledsen. Det kommer dröja länge innan jag har råd med det, och att springa var ju det som fick mig att må som bäst och gå ner som mest i vikt. Hur ska det gå nu? Kommer jag gå upp mina snart tappade 10 kilon igen?

NEJ. Det kommer jag inte. Det tänker jag inte. Jag får helt enkelt gå långa promenader och stå på crosstrainern istället, tills jag är redo igen.

Men tråkigt är det. Jävligt tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar