torsdag 13 maj 2010

Det går bra nu

Nu har jag varit sockerfri i fyra dagar, och jag känner hur hela kroppen mår bra. Jag känner hur gram, hekton, kilon trillar av och jag blir ännu mer peppad av det. Nu återstår bara att bli frisk, för jag vill verkligen verkligen ut och springa. Jag vill känna musklerna arbeta, jag vill vara helt slut i kroppen och nöjd med vad jag åstadkommit. Men det verkar som att jag har åkt på en riktigt lång förkylning. Så, tills dess att jag är frisk får jag helt enkelt hålla igen lite extra på maten.

Nu, när jag ser mig i spegeln så ser jag skillnaden. Kärlekshandtagen går liksom knappt att få tag i längre och man kan skymta två höftben. Fettvalken längst ner på ryggen och fettet vid bh-bandet är liksom bara borta. När hände det här?

Åh, det är så himla kul nu! Försvinn förkylning, försvinn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar